Klantenservice


Betaalmethoden


1. Hoe kunt u eenvoudig een bestelling plaatsen?
U selecteert het artikel dat u wilt kopen en klikt op 'bestellen'. Wilt u verder rondkijken? Dat kan. Het artikel blijft in de winkelwagen. Is uw winkelwagentje naar wens gevuld, kies dan de knop "Ga naar de kassa".
2. Hoe kunt u uw bestelling(en) controleren?
U kunt vervolgens uw naam en bezorggegevens invullen. Als u wenst kunt u hier ook een afwijkend bezorgadres opgeven of aangeven dat u de bestelling komt afhalen. Controleer uw bestelling en adresgegevens.
3. Betalen en afronden
Kies daarna hoe u wilt betalen. U kunt betalen met iDEAL of CreditCard. Klik nadat u akkoord bent gegaan met onze algemene voorwaarden op "Bestellen met betaalverplichting" en uw bestelling is geplaatst.


Verzendkosten in Nederland.
Voor alle bestellingen tot € 100,- betaalt u € 7,50 verzendkosten. De verzendkosten verschijnen na het invullen van uw gegevens. Vanaf € 100,- zijn de bezorgkosten gratis.
Wij bezorgen gratis in Geldrop.


Levertijd
Uw bestelling wordt dezelfde dag in behandeling genomen en mits voorradig binnen drie werkdagen bezorgd.


Verzenden en retourneren
Wij bezorgen alleen in Nederland. Als je in Geldrop woont of binnen een afstand van 20 kilometer, dan kan onze eigen chauffeur de wijnen bij je bezorgen. Wij bezorgen onze wijn in heel Nederland gratis vanaf € 100,-. Bij een bestelling van minder dan € 100,- zijn de verzendkosten € 7,95. Wij bezorgen gratis in Geldrop.
Op de website en in de orderbevestiging aangegeven levertijden zijn indicatief en gelden niet als exacte termijn. Beste Wijnen is nimmer aansprakelijk voor eventuele schade als gevolg van overschrijding van levertijden.
Als consument heeft u een afkoelingsperiode van 14 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Het product kan alleen ongebruikt en in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden en verzonden te worden.
De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening. Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.


Klachten
Indien u bij ontvangst bemerkt dat het afgeleverde product niet overeenkomt met uw bestelling dient u direct contact met ons op te nemen middels e-mail info@bestewijnen.nl of per telefoon op +31 6 15 44 29 49. Uw klachten worden door ons per omgaande behandeld.
Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan Beste Wijnen kenbaar te worden gemaakt. Stuur ons een e-mail info@bestewijnen.nl. Vermeld u hierbij a.u.b. in ieder geval uw volledige naam en bestelnummer en de artikelen die u wenst te annuleren, ruilen of retourneren. Ter verbetering van onze klantenservice zouden wij het op prijs stellen wanneer u ons de reden hiervan laat weten. U bent hier uiteraard conform de wet Koop op afstand niet toe verplicht.
Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen na retourmelding aan u terugbetaald.


Met [dit formulier] kunt u de overeenkomst herroepen.
Retouradres:
Beste Wijnen
Wethouder van den Eijndenstraat 2
5665 SL GELDROP


Leeftijdscheck
Iedere bezoeker van onze webshop die een bestelling plaatst is verplicht om te bevestigen dat hij of zij 18 jaar of ouder is en dat de ontvanger van deze bestelling ook 18 jaar of ouder is en bereid is om zijn of haar leeftijd met een geldig legitimatiebewijs te laten verifiëren.


Leeftijdscontrole bezorgdienst
Bij elke bestelling die door Beste Wijnen wordt verstuurd, voert de bezorger een leeftijdscheck uit. De bezorger controleert de leeftijd van de ontvanger aan de deur op basis van een legitimatiebewijs van de ontvanger.
Hij geeft het pakket alleen mee als de ontvanger voldoet aan de leeftijdseis. Is de leeftijdscheck niet gelukt omdat de ontvanger niet thuis was, of omdat de bezorger zijn of haar leeftijd niet kon controleren, dan neemt de bezorger het pakket weer mee terug. Een zending van de eigen bezorgdienst wordt terug naar de winkel gebracht. Een zending van DHL wordt naar een DHL locatie in de buurt gebracht, waar de ontvanger het kan ophalen met een geldig legitimatiebewijs. Komt niemand het pakket ophalen? Dan wordt de zending retour verzonden. Blijkt de geadresseerde iemand jonger dan 18 jaar te zijn, dan wordt ook in dit geval het pakket retour verzonden.